KAMPROP!!

VI HAR LAGÅND, VI HAR STIL. VI ER POSITIVE. DET ER KJEKT Å HA RESPEKT. Vi er, vi er BSK, oh! Vi er, vi er BSK oh! Ååååh BSK!

torsdag 18. september 2014

Nye drakter

Hei alle
Som nevnt har klubben byttet hovedleverandør av drakter i år og det betyr at alle lag får nye drakter.

Jeg har hatt med prøver på treningen og de fleste har prøvd. Jeg har notert den størrelsen jentene og jeg syns passet – MEN – vi hadde bare 10/12 og 14/16 å prøve, så det ble litt på «gefylen». Størrelser er sent på mail!

Når det gjelder shorts og overtrekksdress så er dette opp til hver og en av dere om det er noe dere ønsker å bestille. Ikke noe press, men vi bestiller samlet nå fra Danmark og får med BSK-trykk.

Alle må derfor sende meg svar på størrelse på drakt er grei OG om dere ønsker å bestille noe mer (i såfall hvilken størrelse).

Dette må jeg ha innen mandag formiddag.
 
Jeg mangler mailadresse til noen av de nyeste spillerne våre. Hvis noen har info om Vilde Storås eller Evita så er det fint om dere kan videresende dette.

Mvh
Ann Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar