KAMPROP!!

VI HAR LAGÅND, VI HAR STIL. VI ER POSITIVE. DET ER KJEKT Å HA RESPEKT. Vi er, vi er BSK, oh! Vi er, vi er BSK oh! Ååååh BSK!

tirsdag 28. juni 2016

Treningsprogram for sommeren J2002


Hei Jenter
Her er treningsprogrammet for i sommer.  Ring gjerne noen på laget for felles trening når dere er i Oslo.

Følg programmet og få en letter oppstart når vi ses i august :-)
God sommer!

Økt 1. (Hurtighet og spenst) 1 time
Oppvarming 10 min
20m x 3 og 
Sprint opp trapp 2 steg av gangen x 8 eller spenst hopp i trapp (Finn en egnet trapp) 
Ned jogging 5 min.
Løpetur med relativt godt tempo ikke jogging (6 min pr km eller fortere)
Situps 3* 30

60 m x 3 sprint (Husk å få opp knærne)
Dype knebøyhopp 4 x 12 
Utfall (Bulgarsk) 10g

Økt 2. 1 time
Løping 40 min pluss Tøying 20 min

Økt 3. (Styrke) 1 time
Oppvarming: lett jogging 20 min før styrketrening
pushups 3*15
spensthopp 3*10 bulgarsk utfall 
planke 3* 1 minutt
veggsitt 3 * 1 minutt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar